هتل های 4 ستاره مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

این هتل چهار ستاره یکی ار هنتلهای مجلل است که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است فاصله این هتل تا حرم کمتر از هشتصد متر نیز هست.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند. هتل دارای امکاناتی از قبیل ماهواره, اینترنت در لابی, اینترنت در واحد,کافی شاپ,پارکینگ اختصاصی, پارکینگ سرپوشیده, ماهواره, نماز خانه, سالن کنفرانس,چایخانه سنتی, رستوران, لاندری, آسانسور,  آژانس مسافرتی, گشت درون شهری و برون شهری است. مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد بهترین اقامت را داشته باشند.

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

این هتل 4 ستاره داری چهل و چهار سوئیت ویلایی و دوبلکس نیز می باشد هتل با امکاناتی ندرن رو رو به آب نما و فضایی سبز هتلی مجلل محسوب می شود.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،تلویزون،یخچال،کافی شاپ،نماز خانه،سرویس رایگان به حرم،ترانسفر رایگان به مراکز خرید شهر،پیست دو چرخه سواری،آبنمای موزیکال با نور و پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد بهترین اقامت را داشته باشند.

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

این هتل چهار ستاره که در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم واقع شده است دارای نود و شش اتاق لوکس و مجهز است اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی،یخچال،حمام اختصاصی،سیستم تهویه مطبوع،سالنهای کنفرانس و مهمانیها است هتل تا حرم سه دقیقه پیاده فاصله دارد.رستوران هتل وعده های صبحانه ،ناهار و شام را به صورت منوی باز ارائه میدهد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد بهترین اقامت را داشته باشند.

 مطالب مرتبط:

هتل توریست توس مشهد

هتل اترک مشهد

 هتل هلیا مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد نوروز 95





:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی